за покана: коментар с валиден email.

[Shop] is open!

От Lockerz пуснаха тестово магазин подобен на amazon.
Различното е, че можем да използваме точките си да намалим цената на избраната стока от 1%-100%.
За сега могат да пазаруват само американците. Международните членове могат да разглеждат и тестват.
При всяка покупка печелите и точки, т.е. колкото повече пазарувате, толкова повече точки :).
За да разберете с колко можете да намалите цената на стоката с вашите точки се ползва много удобен плъзгач.

Image and video hosting by TinyPic

Той ви показва колко е обявената цена, колко процената отстъпка ползвате, колко е новата цена след отстъпката, използвани точки за отстъпка и колко точки ще спечелите при покупка. Точките, с които можем да откупим стоките са доста по-високи от тези, които сме виждали на PTZPLACE. Така че трудно ще пазаруваме без да плащаме.
Стоки се сменят на всеки 7 дни, като можете да следите какви ще са новите стоки
в "upcoming boutiques" долу в десния ъгъл от ляво на пазарската количка.
Очакваме скоро и международните членове да могат да пазаруват.

7 коментара:

  1. Ами само не разбирам за XBOX например иска 3000PTZ и аз ако ги събера ще мога ли да си го купя направо без пари или само ще се смъкне цената на продукта ? Защото като гледам аз за да си го зема без пари трябва да имам 30000 PTZ това е доста много

    ОтговорИзтриване
  2. Целта на магазина е да пазаруваш по евтино като си ползваш точките да смъкнеш от цената на стоката. Ако искаш да го купиш без пари излиза твърде скъпо и няма да получиш никакви точки при покупка.

    ОтговорИзтриване
  3. Ти колко PTZ имаш аз ся имам 1300,но мисля да ги правя поне 3000 аз мисля за XBOX,като му смъкна цената ми излиза за 319лв а ДДС'то колко е ?

    ОтговорИзтриване
  4. Хора, xbox-a е невъзможно да бъде 3000ptz ;]
    Някъде към 32000 ptz e. Онова 3000 ptz е сложено, за да покаже колко ще спечелите ако го КУПИТЕ с парички. А онова ptz used си е вече колко ptz използвате, за да намалите наградата. Не знаех обаче, че е само за USA.

    И..

    PTZ USED - колко използвате, за да намалите наградата

    PTZ EARNED - колко ще спечелите, ако дадете парички (увеличаването на used намалява това)

    ОтговорИзтриване
  5. Да така е, не са толкоз тъпи х'американците :)

    ОтговорИзтриване
  6. Хора може ли вече да се пазарува и от БГ ? И да ви попитам колко лева е ДДС'то и мито ли как било за колко лева ще ми излязат тези 2те ?

    ОтговорИзтриване
  7. ае хора тва е невъзможно можем да печелим награди само като наддаваме с бидове,което си е шанс.аз имам 8000 ptz и в redeem-а има само псп нинтендо лай пс3 и ексбокс. за които имам предостатъчно точки но ми изписва more soon ,и няма никви дрехи техника и тем подобни. незнам дали проблема е в тва че не са ъпгрейднали redeem-а или , че аз си направих free account без никой да ми праща покана.

    ОтговорИзтриване